Як замінити паливні шланги на дизельних двигунах
Трубопроводи, які пов'язують бак, фільтри, насоси, карбюратор, форсунки та інші деталі призначені для здійснення циркуляції палива в машині. Їх еластичність забезпечують шланги для дизеля паливні. Шланг високого тиску паливний являє собою гумову трубку, за рахунок яких виконується безперебійна подача палива незалежно від положення елементів паливної системи. Щоб паливні шланги на дизель прослужили якомога довше, важливо не тільки знати, як правильно їх підібрати, але і як здійснити їх заміну у разі необхідності, а також які з'єднання для паливних шлангів застосовуються.
Особливості паливних шлангів на дизель
Всі паливні шланги на дизель, які необхідні для роботи з паливом, мають схожу конструкцію. Вони складаються з декількох шарів, одним з яких є високоякісна маслобензостійка гума, що забезпечує тривалий термін експлуатації.
Основними критеріями для паливних шлангів на дизель є стійкість до стирання, зміни форми, корозійних процесів, агресивного впливу навколишнього середовища, а також хімічних речовин, нафтовмісних сумішей і мастил.
Шланги для дизеля паливні також обов'язково повинні бути армованими за допомогою металевої спіралі, що необхідно для посилення конструкції, додання їй міцності і стійкості. Також у них повинен бути передбачений текстильний каркас, який не дозволяє виробам скручуватися, а також значно спрощує їх використання.
Придбати шланг високого тиску паливний, виготовлений у відповідності з ключовими стандартами якості, за доступною ціною можна, скориставшись послугами компанії «УкрГума»
Критерії вибору шлангів для дизеля паливних
Заводом «УкрГума» виробляється широкий асортимент паливних шлангів на дизель різних модифікацій. Для того, щоб виріб прослужило вам як можна більше і забезпечило безперебійне функціонування паливної системи, важливо знати, як підібрати рукав. Саме від того, наскільки правильно він підібраний, відповідає технічним параметрам обладнання і сумісний з робочим середовищем буде залежати працездатність всієї системи. Існує кілька критеріїв:
- різновид шланга — в залежності від функцій виділяють напірні, нагнітальні та напірно-всмоктувальні;
- призначення — існує безліч груп, кожна з яких призначена для використання з певним типом робочих рідин;
- особливості конструкції — слід віддати перевагу армованим виробів з маслобензостійких зовнішнім шаром;
- робочі показники — необхідно враховувати допустимий діапазон температур і тиску і вакууму.
Також важливим при купівлі шланга високого тиску паливного підібрати виріб, що підходить вам по діаметру і довжині.
Види з'єднань для паливних шлангів
Існує кілька категорій шлангів високого тиску паливних:
- без якого-небудь кріплення;
- із з'єднувачами на кінцях;
- із з'єднувачем на одному кінці і металевою трубкою на іншому.
Найбільш поширеним вважається перший тип з'єднання паливних шлангів. Кріплення в даному випадку здійснюється на елементи паливної системи і трубопроводах за допомогою хомутів або дротяних петель.
Шланги для дизеля паливні, відносяться до другої категорії, можуть мати на кінцях кріплення у вигляді штуцера з механізмом фіксації або металевого наконечника з накидною гайкою.
Третій вид з'єднання для паливних шлангів, оснащений металевою трубкою, найчастіше застосовується для з'єднання фільтра і зливної магістралі.
В залежності від моделі автомобіля, паливні шланги на дизель можуть контактувати з різними конструктивними частинами кузова, кронштейнами й іншими елементами. В такому випадку, щоб трубки не зношувалися раніше часу, рекомендується віддати перевагу виробам, захищеним пластиковими гофрами, товстими гумовими трубками або нитяною опліткою.
Заміна шланга високого тиску паливного
Поскольку шланг высокого давления топливный подвергается ежедневному воздействию агрессивных сред, со временем они приходят в негодность, теряя свои первоначальные свойства. При образовании дефектов, трещин, заломов или подтеков на старой трубке, следует осуществить ее замену на новую.
Рекомендации по установке новой детали будут зависеть от модели двигателя и применяемого типа крепления. Однако в любом случае следует очистить систему от топлива и сбросить давление.
Якщо мова йде про авто зі шлангом для дизеля паливним, закріпленим на штуцери, то слід послабити хомути та зняти шланг зі штуцерів. Встановлювати нову деталь слід у зворотному порядку, при цьому рекомендується також здійснити заміну хомутів і гумових ущільнювальних кілець.
При регулярній діагностиці і своєчасному ремонті, паливна система порадує вас своєю надійністю і безперебійною роботою на протязі довгого часу.
- Стаття розглядає основні аспекти вибору конвеєрної стрічки, включаючи типи матеріалів, ціни та професійні рекомендації.
- У цій статті ми розглянемо, як випробовуються напірні рукави та які чинники впливають на їхню працездатність.